Sommarjobb!!!

Fan va komplicerat allt ska vara då. är på skit dåligt humör även haft jag gick MVG och allt på en uppgift i skolan idag :) 
Sitter coh söker jobb och skit, men fattar inte sidan och mamma är dum och orkar inte hjälpa mig! 
Jag saknar gästhamnen som fan! kommer typ va jätte tråkigt att jobba på sommaren utan Eruca -.-
Sov nyss i typ 1 timme och de betyder att jag inte kommer kunna sova i natt -.-! 
Behöver pengar så jag funderar på att fråga pappa, men vi kommer säkert börja bråka som vanligt.
I morron börjar jag skolan kl 11.40 :D as skönt ju. SOVA!

Saknar älskling<3
Nu ska jag fortsätta skriva CV -.-

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken sida kan man söka sommarjobb? :D

2009-03-05 @ 18:17:53
URL: http://matilda.shedevil.se
Postat av: Sara

Matilda: Platsbanken.se

2009-03-06 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0