Ridiculous

i fredags på va de 2 tjejer som hade glömmt sina nyckar till skåpet hemma och därför knippsade de låsen. 15 minuter efter så saknar en av dom en sminkväska med en hel del dyrt smink i, 20 muniter efter de så saknar den andra sin skinn jacka och klocka. Och ingen visste vem de va och dom tänkte heller inte erkänna så polisen kom och massa. Sen blev dom såklart på kommna. Men vafan håller man på så för :S
i lördags så provjobbade jag på en liten smula (ett café) och de gick hur bra som helst och jag tror och hoppas att jag får jobbet :) chefen ska ringa mig i övermorgon tror jag.
Sen va de fest på flygfältet i lördags kväll oxå och de sög lite, kände ingen och alla va typ helt borta när jag och lissan kom dit så vi drog hem till henne och skulle ta bussen ut till finsta men missar den och får sitta i en "varm" trappuppgång och vänta på nästa som gick 01.30. Kom iaf till älskling tillslut och där är de alltid lika mysigt :) krupa ner i en varm soffa och se på film. <3

Jag vet inte vad jag ska göra för att de ska blir bättre? För att de ska bli som förut. vi glider isär och vi anstänger oss inte för att vi ska hålla ihop. de känns bara som att de aldrig blir bätte. och bryr du dig? kan du äns lita på mig? ibland känns de inte så. Jag är inte den som gör dig glad elr så. men i morron ses vi och kanske känns de som förut för nån sekund. Men allt jag vill är att vi håller ihop, för du är nått jävligt spc för mig iaf! ibland stöter du bort mig?
jag vet inte om jag orkar.. ingen känns på riktigt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0