Pappa

Igår va de mys hos älskling <3 Dock bråkade vi oxå, men de löste sig.
Idag sålde han sin bas och förstärkare till nån gudde som köpte de till sin dotter.
och jag har vart i baraky med far min. pappas nya tjej va med och småsyskonen.
Jag gillar henne, snälla och verkligen lätt att snacka med. så go for it =D
Pappa köpte en jacka och ett par mjykisbyxor till mig, de trodde jag aldrig, men nu är jag lycklig :)
Erica har tatuerat sig :D och de är super mega snyggt och jag är avunsjuk (A)
hörde att hon va skit duktig! själv skulle jag bara ligga och skika om jag gjorde de xP
Tummen upp för Erica (Y)
Igår va jag på stan och lämnade cv på olika ställen, gick hela vägen till Piren.. och såklart så va de
stängt och jag fick gå tillbaka igen. På vägen tillbaka gick jag in på en liten smula (ett café) och lämnade ett
cv. hon som tog de kollade på de och frågade varför jag ville jobba där och jag sa för att
de är ett mysigt ställe och så frågade hon om jag ville komma mästa lördag och provjobba =D
hoppas fan de blir nått!

De är lärdag och jag har inget att göra, lovade att vara hemma och umgås.. men mamma tittar på nån tråkig
film på tv :/ och jag orkar inte se nån tråkig film just nu.



Kommentarer
Postat av: erica

åh haha, tack :D

Ja tydligen var jag jätte duktig, fastän jag kände mig som en mes XD <33

2009-03-14 @ 23:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0