Norge

Norge resan gick som den skulle. De va jätte mysigt och jag ville inte åka hem, trivs väldigt va där.
vi gjorde inte så mkt spc, va hemma hos anna, gick på stan och gick till operahuset för att leka turister lite.
Elsa har växt som sjutton och hon kan krypa o allt :) Resan dit va lite jobbig för de satt en tjock tant mittemot oss som tog massa plats och typ struntade i att vi oxå ville ha lite plats -.- första san när vi va på stan hittade jag ett par skit snygga skor som va på rea och allt, men köpte dom inte, skulle kanske köpa dom dagen efter men de vart inte så heller. fick ju tre par skor av annan som jag oxå tyckte väldigt mkt om, så jag klarade mig utan som där andra. 
Ska kanske åka till Norge igen i April.

Sov hos älskling i fredas och vi hade jätte mysigt gick på bio och allt, men bråkade sen hela kvällen :(
aja de löste sig iaf <3 igår va de fest på offenciven :) super kul! åkte till tessan först för en liten "för fest" ^^
vid kvart i ett kom polisen och alla sa att de hade hänt nått så att festen va slut, de spelade inte så stor roll för mig, jag skulle ändå till bussen då. men de va ju tråkigt iaf. själv så tänkte jag inte på att de hade hänt nått spc, jag visste inte
va dom menade alls. aja kul va de iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0