Jävla fan!

Kommer inte få nått jävla sommarjobb! Är så jävla sent ute ochtyp alla har ju redan sökt så nu är de väl fullt överallt, och min hotmail är dum i huvudet!! kan inte skicka nånting! och därför kommer jag inte kunna söka till vissa jobb som jag inte kan gå till personligen och lämna CV:t till. och ioch med att jag inte kan skicka nått så kan jag inte heller skicka skolarbete till skolan och då kommer de blir försenat och skit! och jag har prov imorron som jag inte vet nånting om! Ingen hjälper mig att designa min blogg så den kommer vara skit tråkig ett tag till! de måste vara nå fel på skiten efter som att jag inte äns kan byta text snitt elr nått.... elr så är de jag som är dum :/ jag orkar inte de här just nu, tanken på att inte få nått sommarjobb knäcker mig totalt! 
Saknar christian ortroligt mkt. Och sommaren 08 <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0