hejhejhallå!

Alltså shiiiit! jag ska fixa min blogg, jag vet att den är så sjukt tråkigt. men hjääälp! jag fattar ju typ ingenting ju!
de är säkert jätte lätt men jag hittar ingenting nånstan :P
så HJÄÄLP! så ska jag se till att den blir bättre.

Försövrigt är jag någolunda deprimerad... Pengarna bara rullar igen på ingenting och jag måste sluta röka annars kommer jag bli ruinerad! har inte fixat såmmarjobb än (är seeeg) och de är sressigt som fan i skolan -.- plus att de är söndag och de är alltid en jobbig dan :)

Har vart med älskling hela helgen, vi har inte gjort nått spc men de har vart super msyigt iaf :)
Du är trygghet <3

Kommentarer
Postat av: sandra

så fina :) <3

2009-04-12 @ 13:58:40
URL: http://smtlg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0