De är bara nånting i ingenting

Jag är tydligen så lik min mamma att våran granne tog fel på oss ^^ men de va ju lite mörkt.
Ska träffa pappa i morron. Sist vi träffades va väl för en månad sen. kommer de att bli bättre nu? kommer vi kunna få bättre kontakt? de kunde gå över 7 månader innan vi träffades. men i morron ska vi iaf till barkaby elr va fan de hette och shoppa(Y)

Pluggandet gör mig galen, för lite tid gör mig galen! allt går så fort och inget hinner bli gjort.
Jag längtar så jävla mkt till sommaren! att bara få vara ute hela dagarna!
jag vet inte alls hur de blir med sommarjobb och jag kan bara hoppas. ska ner och personligen lämna cv lite här och var.

sjukt kul med dansuppviskngen som kommer, filmtema! vi har inte bestämt oss för vad de blir för film, men de kommer väl.
Sen fick jag höra att vi skulle hålla egna idrottslektioner i skolan och jag funderar på att lära ut till steetdance och andreas (idrottslärare) höll med. men jag vet inte om jag pallar de. svårt att köra ihop en egendans till en viss låt och jag är inge bra på att lära ut. Men jag ska se om jag kommer på nått och då blir de nog steetdance, annars får de väl bli nått annat kul. 

Imorron drar jag till älskling om de blir som planerat men kommer inte bli helt ledig för de. måste PLUGGA ! >:(
Känns som jag aldrig får en ledig dag EFTER skolan, blir bara mer och mer och jag kämpar fan för att få höga betyg men står kvar på G medans moa bara går högre och högre <3 hon är en lycklig tjej som har de lätt att lära sig nytt ;D

Saknar min vän Erica, tycker att vi ses alldeles för sällan, men de är svårt nu när de är skola och jag bor en bit ifrån. men i sommar blir min stuga förhoppningsvis klar och vi kan vara här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0