Vad har du gjort idag då?

Har precis kommit hem från akuten.
Älskling har vart och åkt cross med micke och baxter i hallstavik idag, vid typ halv 3 ringer Anders och säger att han vurpat med crossen och slagit i huvudet. just då låter de inte så allvarligt förutom att han frågar mig flera gånger om vad jag har gjort idag. jag säger att jag redan svarat på de men de minns han inte och han minns inte hur han rammlade med crossen heller. De andra börjar packa ihop sina crossar för att inte åka mer. Anders säger att han ska åka hem till mig även fast jag säger åt honom att de borde skjutssa honom till akuten, men de tyckte inte han. vi lägger på och en halvtimme senare ringer han igen och frågar vad jag gjort idag. han minns alltså inte alls att vi pratat i telefon för en halvtimme sen. den här gången säger han att de är på väg till akuten, jag va orolig som fan så ville absolut följa med. De åker för att hämta mig och påväg till mig ringer anders kanske 2 gånger och frågar vad jag gjort idag och han talat oxå om att han rammlat med crossen och att de är påväg till akuten. men de visste jag ju. men han kom fortfarande inte ihåg att han talat om de. Väl framme hos mig, rusar jag in i bilen och älskling verkar trött och ganska borta. framme vid akuten får vi komma in på en gång och de undersöker,kollar blodtryck och tar blodprov. först säger de att han ska röntga huvudet, sen kommer de tillbaka och säger att de inte vågar riskera att utsätta huvudet för de nu så de vill istället att han stannar över natten. VI kommer till de rum han ska sova i och han får dropp. Jag stannade i 4 timmar Sen va jag tvungen att åka hem med halv 10 bussen. Jag fick inte sova kvar där för läkarna. Jag är Helt slut, hungrig och orolig!! De va riktigt jobbigt att bara gå där ifrån. Jag kan bara hoppas på att han redan somnat och slipper ligga och lyssna på gammla gubbar som ligger och hostar. Förhoppningsvis får han åka hem i morron om han mår bättre. Under tiden vi va på sjukhuset hände de oxå att han frågar vad jag gjort idag. Läkarna tror iaf att de är en hjärnskakning. Imorron får vi se om de är bättre. kommer möjligtvis lite bilder sen, under tiden han va pigg på sjukhuset :) Saknar min älskling <33

Här har älskling precis kommit till akuten

Borta, men glad :) här har han fått ta ut alla piercingar och fått en grejj på
fingret som kollar pulsen typ.

Blodprov

Ska få dropp

Anders blod :P

Påväg till rummet där Anders ska sove över natten

Ingen mat..

Ja han såg lite rolig ut när han gick runt med den där dropp-stången

De är inte så jätte gott :/

<3

<3

Ja trötta va vi

-Good morning sunshine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0