jag vet, jag är seeg

Ursäkta och förlåt att jag varit sjukt dålig på att uppdatera :( Men de har vart fullt upp med stugan, de har vart väldigt stressigt eftersom att jag skulle passa Leon (Ericas råtta) nu är den klar jag, har flyttat in och Leon är här. hon är riktigt snäll, söt och sällskaplig :) Är väldigt sugen på att köpa mig en råtta själv (A) Älskling har hjälpt mig med hela tugan och de är jag väldigt tacksam för, <3 hade aldrig orkat allt själv. Ja och idag är de midsommar, Ska faktiskt bli himla mysigt att fira de med familjen och älskling :) Ska till några vänner där de typ kommer va massa folk och spelningar :) 
Ska bli bättre på att uppdatera :)
Bilderna från när jag va hos moa har jag ännu inte fått men de kommer nog snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0