Bildexplosion!

Nu Sitter man barn och hundvakt på en fredag kväll ^^ äh ingen fara för mig, vad jag vet skulle de inte hända nått spc. Har storstädat i stortsätt hela dan, sov en liten sund oxå :P älskar att sova en sunt när jag vill :) 
Igår Målade jag och älskling taket, nu är de bara en enda gång kvar att måla!! sen ska vi börja måla väggarna sen är de är stort sätt klart :D Fan va skönt de ska bli! Innan vi målade var vi tvugna att sätta på värmen och så is tugan så väntade vi inne i mitt nu varande rum.. kollade på film och så, sen vart de tråkigt så vi brottades lite, och kan kittlade mig. och kittlig som jag är så for jag fram och tillbaka sen kännde jag bara en smäll i huvudet. Jag hade slängt mig fram mot anders så att han råkat slå till mig på/i ögat. allt gick så fort så jag fattade inte så mkt, smärtan och efteråt. Gjorde typ ont i 5 minuter bara, men när jag går till spegeln för att kolla om jag va röd så såg jag att jag blivit av med ett fåtal ögonfransar ^^ ser lite roligt ut, men mig stör de inte. allt de där va ju albsolut inte meningen :P <3 
För tillfället har jag skit tråkigt och saknar älskling, de är inget på tv alls, syrran sitter vid datan och hundarna sover. Nu ska jag äta mat. puss på er.
Btw Har jag gjort lite små saker med älskling i veckan, men inte orkat skriva,  va har fiskat, åkt och badat med badade aldrig:P och sen köprde jag lite ciao för att få bättre balans till när jag ska börja åka moppe xP de va roligt! Och ätit MASSA godis! här kommer lite bilder eftersom att jag inte orkar skriva ;)
 



Älskar dig


Snobben badar :D de va så jävla varmt ute, så de behövde han :)

Honey <3
Tjockis ;D

Fiske :) Sminklös och fräknig (Y)

Vi fick 3 fiskar som vi slängde i igen :)



Påväg till grustaget för att bada.

Vi badade aldrig, de vart ganska sent, så de va inte så jätte varmt luften längre.

Älskling funderar :)
Sommar<3
blir ingen bild på mig när jag moppe tränar :)
Today i'm wearing this  (Y)

Kommentarer
Postat av: SAndraAAAAaaAA HeeeniNgdskljgooon : D

Mysiga sommarbilderrrrr! :D

MERA BILDER FÖRFAN!! :D

2009-06-06 @ 18:11:11
Postat av: Sara

Jag vet att du gillar't ;D

ja förhoppnoingsvis blir de mer bilder :D

2009-06-06 @ 22:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0