Tisdag

Nu har jag köpt älsklings födelsedags present, inte "hela" men aa de mesta, lite tidigt kanske :) Idag va det volleyboll i skolan.. ja vi kom inte sist iaf ;D gjorde "dreads" igår för att jag inte ville sätta upp håret när vi skulle vara killar :P det vart faktiskt ganska bra :) Men de va inte lika kul att få ut dom... i morron ska vi servera på alla 3:ors student lunch, inte så spc taggad :/ men de får gå ändå, man sviker ju inte laget , du vet.. höhö jag ör ganska trött.
åkte hem till sandra efter skolan och fixade med lite saker och kökade mat, sen drog va hem till moa och myste med kattungarna, Gud va mysigt! va så himla länge sen de va jag höll i en kattunge. iofs är jag ju allärgisk, men de struntade jag i. (Bilder från idag kommer snart :) kanske i nösta inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0