Midsommar

Midsommaren va helt underbar, jag hade as kul med familjen och älskling. jag och äklskling åkte cross ner till kligge (mormor och morfars vän som vi skulle vara hos) vi åt goood mat och lyssnade på live band, sen skulle vi ta crossen hem igen för tt rasta hundar och titta till leon, sen åkte vi tillbaka och då stod de bara PARTY på schemat ;D Mamma hade sagt att hon skulle släppa lite på bromsen och och låta mig smaka någon cider, då hoppade Henrik till (min mosters kille) och sa att han skulle supa oss under bordet! Jag drack lite groggar, nån cider, så att allt vart helt lagon och dansade en hel del med mamma, anna och mormor :) Medan Anders och Henrik satt och söp ner varandra och hade skit kul. Men några timmar senare låg dom båda och spydde :P Henrik sa ju att han skulle supa ner anders, de va snarare Anders som söp ner Henrik, för de va henrik som deckade först ;) De va en riktigt lyckad kväll (Y)
Dagen efter va alla ganska sega och vi tog de bara lugnt. sen vart de en myskväll med grillning och film sen sov älskling hos mig.
Igår gick jag u och åt med hela familjen på pappas sida, efter de gick vi hem till jocke (Min storebror), kollade på nya lägenheten och fikade, sen skulle jag ner till station för att köpa busskort, men där va de stängt, så mötte jag Moa, hennes lillasyster, oliver och mattias som va ute och gick, då gick jag runt med dom en stund sen åkte jag hem till älskling och gick glass och jordgubbar :) MUMS! 
Idag följde jag med Anders, nicklas, jonny och hans pappa till malsa för de skulle åka gokart. jag hade ingen lust att åka så jag filmade :) 
Imorron blir de shopping med Sandra och Moa :D De blir antagligen i sthlm.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0