Avslutning

Igår firades början på sommarlovet i parken :) Jag började dagen hemma hos älskling, slappade lite framför tv:n  , åt mat och så sen åkte jag hem till isabelle och sen drog vi ner till parken som va smockfull med poliser och nattvandrare som kollade i folks väskor och tog drickan dom hade så vi gick genast hem med vårat :P sen vart de bara mer och mer folk, de va väldigt trevligt, Sandra va helt tokig, men jag älskar henne ändå ;) <3 Sen runt kl 23.00 började folk slåss med glasflaskor lite här och var i parken. och då tröttnade jag och åkte med baxter hem till älskling, där de va varmt och skönt :) 
Idag har de inte hänt så mkt. sovit gott och länge :) och bara tagit de lugnt. Sen gick jag skjutss hem på crossen för att fira mormor och fyller år idag, Grattis mormor <3 I morron ska jag och morfar in till norrtälje och köpa färg till stugan, sen ska jag och älsking måla :D <3  Nu finns de bilder i inlägget "Vad har du gjort idag då?" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0