28/06-09

Idag har de vart en helt underbar dag! Sol, sol, sol och lite bad i polen :) själv är jag en riktig badkruka men idag va de 26 grader i polen så jag badade för att svalka ner mig lite. sen kom farmor på besök och fikade. 
De är så underbart skönt att inte behöva göra nånting och inte ha nåra planer ibland, bara ta de lugnt och slappa i hängmattan ^^
 
På torsdag åker troligt vis Anna och elsa hem, och de kommer bli sjukt tråkigt, de kommer att kännas tomt som fan, plus att snart ska Leon hem och de vet  jag inte ens om jag kommer klara,  Hon är så underbar och mysig. Helt galen i att pussas. just nu är hon lös i sängen och springer runt och utforskar. hon tycker mht om att krypa upp i ansiktet och slicka på läpparna. Alltså hon är helst perfekt. Är man ledsen elr arg så är de bara att ta upp henne så blir man genast glad igen ^^ funderar på att köpa en råtta själv när hon ska tillbaka till erica med de kommer ju inte bli samma sak, för jag har ju blivit kär i leons personlighet, och de kommer jag inte finna en råtta som har likadan :/ Erica är lycklig som fått en sån fin liten tjej ^^

R.I.P king of pop
Jag har alltid älskat Michael jacksons låtar. Men aldrig har han varit min sörsta idol men jag måste medge att de känndes jävligt tomt första gången man läste att han va död. De känns tomt även idag, en del av världen bara försvann!


Kommentarer
Postat av: Sandra H

ååååh sara, snälla köp en råtta :o

Jag började ju lära mig att klappa svansen ^^



asså fan vad jag kommenterar, sorry att jag spammar din blogg hörru.. :p

2009-06-28 @ 23:03:09
Postat av: Sara

Men de blir inte samma sak, de kanske blir vörsta dumma råttan som bitts elr nått :/



hah är du knäpp? deär ju typ de som är meningen, och de som är kul.

2009-06-30 @ 09:14:49
Postat av: Mattias

Snälla.. MJ suger och kommer alltid att göra.. Han är inte king of pop och det är skönt att han är död så slipper man få mer av hans sketna musik!

2009-07-03 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0