ombytta roller

Älskling mår lite bättre nu, men han har fortfarande hjärnskaning. Han tror att han mår bättre än han gör och vill redan börja åka cross igen, men nono! inte på ett tag.
Imorron ska de blir volleyboll i skolan i morron, kläut sig ska man oxå göra. och en dag hade man på sig att hitta på de så de vart att killarna i klassen är tjejer och tjejerna är killar, roligt... nämen lite kul är det men med mer tid så hade de kunnat bli roligare. Jag har ingen lust att sätta upp håret i morron när jag ska spela kille så jag satte mig och gjorde lite "dreads" inte riktiga med ruffsade till nått, får väl se om de äns håller till i morron. 
Förövrigt mår jag illa :/ inte ett dugg kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0