Huvudstaden 23/06-09

Idag gick jag upp kl 8, kändes väldigt konstigt eftersom man sovit bort mkt av de tidigare dagarna. Men man va pigg som tusan och inte sådär seg som jag ofta blir när jag sover länge.. hehe aja *intressant*. Kl 10 mötte jag iaf mina små grisar sandra och moa i norrtälje och vi åkte vidare till sthlm. Hade i stort sett inga pengar med mig så trodde att jag bara skulle få nöja mig med att titta på när moa och sandra shoppade loss. Ringde pappa sen och frågade om jag kunde få lite pengar att handla för, men han hade ingen dator med sig, så han kunde ej föra över några pengar. så jag fick fortsätta titta på shoppingen :) sen frågade jag mamma om jag kunde få en 100 till ett linne, då satte hon in 500 :O Så jag köpte 3 tröjor, ett par skor och ett sött diadem. sen gick vi och käkade lite på donken och då såg jag en hund som va till 95% lik min hund :P efter de vart vi trötta, jag fick ont i fötterna och jag hade klätt på mig alldeles för mkt kläder så jag höll på att få värmeslag, så vi åkte hem.
Imorron ska vi 3 sova hos mig, och ha en liten mysig filmkväll :)

Taget med mobilkamera -.-
hey, i put some new shoes on ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad vare jag sa! Visste väl att du skulle svettas sönder :D

jaa och du har det skitmysigt så moa och jag har bestämt att vi ska komma snart igen ! :D

2009-06-25 @ 22:55:44
Postat av: SANDRA

ojdå, glömde namn..

2009-06-25 @ 22:56:17
Postat av: sara

ja de måste ni :D <3

2009-06-26 @ 15:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0