Hjälplös

Mamma hittade nyss en fågelunge under en tall som ramlat ur boet.. såndär liten som typ precis har kläckts, utan dun och inte öppnat ögonen. Den bara låg där och pep, försökte typ röra sig. jag menar.. VA FAN SKA MAN GÖRA?! fyfan va jobbigt att inte kunna göra nånting! bara låta den ligga där, varken jag eller mamma hade mage nog att kunna döda den, även om de vore de snällaste, eftersom att vi inte kunde lägga tillbax den i boet, för de första såg vi inget bo, för de andra så kunde den vara skadad och för de tredje, om vi hade tagit i den så hade fågel mamman struntat i den. Vi fick typ panik, vi är så jävla djurkära båda 2, men alla sa bara att de fann inte mkt att göra, den dör snart iaf. jag vet inte om den lever än och jag tänker inte gå och kolla. hoppas bara de gick fort som fan. Ganska jobbigt läge dedär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0