18 åring

De va riktigt mysigt när sandra och moa sov hos mig :) vi tittade på Taken, garvade och sen sov. dagen efter, det vi säga igår så va de huuuur varmt som helst så vi cyklade till grustaget och sola o bada. 
 
Pressare!!

Sen åkte vi in till norrtälje och där skilldes vi åt. jag träffade isabelle och emelia och vi drog ner till parken och hade picknick (Y) efter de åkte jag till älskling där jag fick 2 överraskningar :D hihi tack älskling. sen tog vi oss en jogging tur, de va riktigt skönt. När vi kom hem så fick han sin födelsedagspresent, en vattenpipa :) Han verkade gilla den (Y) Fast han fyller ju år idag, men han fick min present igår iaf. Grattis till 18åriga älskling :D!!

Älskling med sin nya vattenpipa :)

Kommentarer
Postat av: SAndraAAAAaaAA HeeeniNgdskljgooon : D

SKICKA BILDEN TILL MIG :o



Haha, du lyckades tända the waterpipe Sara :D Yihaaaaooo :D

2009-06-28 @ 23:01:01
Postat av: sara

yes jag är bäst ^^ och anders lärde sig efter att jag bara visat en gång :)



javisst kan jag skicka bilden, om du är inne på msn i år :)

2009-06-30 @ 09:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0