02/07-09

I tisdags va jag i sthlm med Anna, hur mysigt som helst men oxå jävligt varm och mkt folk. Anna köpte löshår som hon på onsdag fick till en frisör och satte i, vart as fint, jag vill oxå ha långt hår igen :/
Igår åkte jag och älskling och badade i fyrsjön, riktigt varmt och skönt :)













Det känns som att jag har vart jätte osocial med mina kompisar dessa 2 veckor typ, men de är så att jag velat vara hemma nu när Anna och Elsa vart hemma, jag träffar dom i stort sätt bara 2-3 ggr om året och Elsa håller på att bli stor nu, så man vill missa så lite som möjligt. har varit så himla mysigt oxå när älskling velat vara med :)
Men de är bara att höra av sig och fråga om jag kan, om man har lust dvs ^^ Jag kommer bli bättre på att höra av mig när de har åkt hem.. hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja det har varit jätte mysigt älskling. Puss på dig

2009-07-02 @ 19:46:20
Postat av: Sara

Bra att du tycker de <3 pussen

2009-07-03 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0