08/07-09

Hello! Tänkte skriva lite igår men fick väldigt ont i magen 
av någon anledning så jag orkade inte göra nånting :/
Igår va jag och älskling på stan en sväng och jag köpte 2 vanliga
 T-shirts på HM bara :P Och så lämnade vi Leon, 
så nu är de tomt hemma när man kommer hem :( 


sen skulle vi hem till mig, vi sätter oss på bussen och jag ringer
 mamma för att hon ska hämta oss, som ni kanske inte vet så
 bor jag ca 3 km från busshållplatsen, men hon färgade håret, 
och mormor hjälpte henne att smeta in färgen så ingen kunde 
åka föräns färgen va isatt så vi gick börja gå, och jag är trött 
efter att ha gått på stan ett bra tag fram och tillbaka, plus att
 jag inte va på världens bästa humör :P så efter typ 
1 km satte vi oss ner och kastade sten på en vägskylt..





Idag har jag och älskling vart på bio, de va inte ett dugg planerat
 men jag fick verkligen lust att göra nått så jag drog med honom
 på bio :) De gick inte så många bra filmen så de fick bli ice age 3. 
Den va ganska bra, men de är nog så som man säger att 1:an
 är oftast bäst, t.ex. ice age, den första filmen gillade ju istortsätt alla,
 för de va en helt ny humor, en sengångare som lästar och 
en mamut som inte tycker att han är tjock. Men de har man
 ju sett nu, de ända som är nytt i filmerna är ju äventyren. 
Men den va sevärd iaf :)

Idag fick jag reda på att vi ska åka iväg med husbilen i morron, egentligen skulle vi 
åka på måndag men dom har tydligen ändrat sig.
mormor, morfar, mamma, jag och sofia ska ta husbilen och åka
 runt i 11 dagar och stanna lite här och där och hitta på saker sen ska vita en
sväng förbi Norge pch fira Elsas 1års dag :) Kommer att sakna alla här hemma <3 
och jag undrar hur jag ska klara mig utan älskling :P
Jag klarar mig nog men kommer att sakna honom som tusan <3

Underbart cover :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0