Öland

Idag åkte vi till Kalmar och gick på kalmarslott i 2 timmar, 
de va faktiskt väldigt intressant och roligt :)
Man fick inte ta kort inne i slottet...
 
Sen gick vi på stan i kalmar och 
så fort vi börjar gå så börjar de spöregna.

Vi gick runt och letade efter centrum och
såg hur många centrum skyltar som helst
och följde dom men dom ledde oss bara runt i en cirkel
så de vart inget centrum, men vi drog in på ett hamburgarställe
för jag vart hungrig och vi beställde mat och satte oss
sen kom de in ett punkargäng, inget märkvärdigt med de
men när vi gått våran mat så springer en utav punkarna ut
precis utanför och RÅSPYR!  ochinte bara en gång!
och vi sitter vid den öppna dörren, varken jag 
eller mamma hann äta så mkt och jag va tvungen att ge upp
för de va verkligen obehagligt, Han va nog väldigt  full
mitt på ljusa dan runt kl 3 :S Väl klara i kalmar
så åker vi ut över den långa bron till Öland :)
och här hittade vi en fin camping med tempurerad swimmingpool
och äventyrsgolfbana, har ännu inte orkat gjort något utav de,
om de är varmt i morron kanske jag tar mig ett dopp i poolen :)
Va nyss ute och kollade på ölandsbron som lyser i mörkret.
Och nu tänkte jag sova lite, hoppas alla har de bra där hemma! Gonatt :)
P.s Saknar dig älskling

Kommentarer
Postat av: Anders

Vilket festligt slott

2009-07-12 @ 20:31:00
Postat av: Anders

P.s saknar dig med gumman

2009-07-13 @ 16:32:34
Postat av: Sara

JA de va riktigt roligt att strosa runt i. <33

2009-07-15 @ 12:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0