Norge nästa

Igår skulle vi ju sova i strömstad med alla semestrare hade nog tänkt lika dant, de va nämligen fullt i hela strömstad så vi gick åka vidare för att leta efter en annan camping. Så de vart en camping inte långt ifrån Norska gränsen som heter Kungsvik. Mysigt camping men den va smockad med norrmän. bara norrmän, 3 svenska familjer, 4 med oss :P heheh
Gick en promenad med mamma och mormor igår kväll, de va inte meningen att de skulle bli spc långt, men de vart en timmes promenad runt hela alltihopa. :)


Jag har nog aldrig varit med om någon som kan somna fortare än min morfar.
upp på sängen
huvudet på kudden
5 minuter
snark! xD

Snart åker vi över till Norge och då kommer jag inte kunna skriva något inlägg
så de får jag sammanfatta så fort vi åker över grensen till sverige igen :)
Hörs då, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Anders

Kul att titta på bilder från vårt kära land. Puss på dig hjärtat

2009-07-16 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0