Filmtips

Igår såg jag "pojken i randig pyamas" Jätte hämsk film, men verkligen värd att se!
De är nästan så att man gråter bara man tänker på den :/

I förrgår jobbade jag i gästhamen med ankan och Erica :) sen gick dom på fest och jag stängde
gästhamnen och gick dit jag med. De va kul, men inte lika roligt att gå till mc donalds
och sen genom hela stan för att komma hem till erica och sova sen :P
De va jobbigt, men jag somnade som en stock så fort jag la mig på kudden och sen sov jag
väldigt gott den natten.

Nu ska jag göra mig iordning och ta bussen till Norrtälje för att köpa en ny plattång
och sen hälsa på Isabelle i glasskiosken :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Den filmen är verkligen bra, men så sjukt jäkla sorglig, jag satt och grät när jag såg den :(

2009-07-28 @ 19:11:40
URL: http://fuckinggay.devote.se
Postat av: Sara

Ja en av de sorgligaste jag sett :/

2009-08-05 @ 13:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0