12/07-09

Skulle blivit en morgon promenad i morse men de vart de inte.vi åkte till ölandsdjurpark och de va faktiskt bättre än va jag trodde, de va annorlunda djur, inte bara sånna som man alltid ser på djurparken,de va te.x. känguru och alla olika sorters apor :Poch de hadde en dinosarie-del de va ganska häftigt att gå emellan alla stora dinosarier, de va ju lika stora som de va på deras tid. Sen fanns de en vattenpark bredvid, men de gick vi inte in på för de va ingen som va spc badsugen. De fann oxå karuseller, men ingen ville åka med mig så jag sket i de me :PMen jag är nöjd med att bara ha fått sett djuren, tycker att de är väldigt rogivande att gå och kolla på tropiska djur :) Tog lite bilder som jag tänkte ladda upp.

Sen tog jag och sofia ett dopp i poolen :)
Dom sa att de skulle vara 24 grader, men jag undrar ja om de va de :S
Blått band - ölands djurpark
Gult band - Poolen


Kommentarer
Postat av: isab

MISS U!!!

2009-07-13 @ 12:57:28
Postat av: Anders

Fina djur! Saknar dig hjärtat

2009-07-13 @ 17:04:37
Postat av: Sara

Åååh va ni är gulliga <3 Saknar er oxå!

2009-07-15 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0