Webb msn

Sitter i skolan och har svenska. tråkigt tråkigt.. :P
Ska fixa nån redovisning till på måndag.
Sitter istället inne på webb msn och pratar med älskling,
Sandra har färgat håret. och de är super fint. precis så som jag vill ja (:
Efter skolan ska jag till rimbo men älskling för att hämta ut en hårddisk och skivor typ. sen i kväll blir de midda
men Emelia och Isabelle <3 fett mys.
imorron blir de bio med Erica <3 (:
om en vecka färgar jag håret.
och i februari händer de mkt alltså.
9 fed - Tandläkaren, laga ett hål :(
10 fed - Dansen börjar ( om jag kommer in )
11 fed - skidresa
13 fed - Eventuellt småland
 önskar jag kunde skriva mer men jag suger :P
byebye

Kommentarer
Postat av: Ericaaaaa

Du suger inte alls :>

2009-01-24 @ 19:10:16
Postat av: Victor

ÅLDRANDET SLAKTAR OCH TORTERAR MASSOR MED GAMLA MÄNNISKOR VARJE DAG!!!.Besök min blogg och hjälp till att stoppa slakten av gamla människor.om inte vi besegrar åldrandet kommer åldrandet BESEGRA OSS SJÄLVA. KOLLA GÄRNA IN MIN BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM ÅLDRANDET OCH HUR VI SKA UTROTA DET SÅ ATT DU KAN FÅ LEVA SÅ LÄNGE DU VILL ISTÄLLET FÖR ATT SITTA RULLSTOL+VARA DEMENT.gamla människor är också människor och har PRECIS LIKA STOR RÄTT ATT LEVA SOM UNGA MÄNNISKOR.SÅ DET SÅ!

2009-01-24 @ 19:12:29
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0