Sug!

Gick upp kl 10 idag för att slippa stressa tillslut, nu sitter jag här och har inget att göra...
Min pojkvänn sover och jag kan inte åka dit, isabelle svarar inte på sms ._. 
och jag vet inte alls hur de blir ikväll. 
ska typ till norrtälje och va med isabelle men hon är ju seg på att svara xP 


Jag vet inte va fan de är för fel på min mage,
 men jag mår illa fram och tillbaka helatiden!! skit jobbigt.
känns typ som jag ska bli sjuk men ändå inte..
 känns oxå som jag inte ätit men de har jah ju....
Blir så jävla trött på de..

Färgade håret igår xD skulle färga till min vanliga hårfärg för att slippa utväxten. 
och jag sa till frisören att jag skulle ha samma färg som min utväxt dvs 
min riktiga färg ocg dessutom så sa dom i telefon att de skulle kosta 900 med slingor
oxh jag skulle inte ha slingor. men jag går ut från frissan med jätte
 mörkbrunt/rött hår och är 1000 kronor fattigare...
hmm va ska man säga. jag lider inte av hårfärgen, 
den vart snygg, men de va inte så jag sa och jag kommer
lida av utväxten jag kommer få sen..
 jag skulle färga till mig vanliga hårfärg för att slippa utväxten... 
men nu har jag samma problem igen.. och jag kan dessutom inte använda 
löshåret för de är blont xD så nu får jag ha kort hår -.-

Förövrigt mår jag bra (:

Kommentarer
Postat av: Ericca!

jag är glad över att du mår bra, då mår jag me bra!:D

2009-01-31 @ 13:56:50
Postat av: Mattias

Haha!



"Jag vet inte va fan de är för fel på min mage,

men jag mår illa fram och tillbaka helatiden!! skit jobbigt.

känns typ som jag ska bli sjuk men ändå inte..

känns oxå som jag inte ätit men de har jah ju....

Blir så jävla trött på de.."



Om jag inte visste bättre skulle jag tro att du var gravid :P

2009-02-05 @ 20:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0