Senaste nytt

Jo de är så här att jag har en vän som heter Erica och hon tycker att jag ska börja skriva blogg för att hon har extremt tråkigt och vill ha nått att läsa ;) hehe. Och jag är en väldigt snäll person så då gör jag de ^^ Och jag kan ingenting om den här sidan, känner mig gaanska lost. de kommer ta ett bra tag innan jag fattar allt xP



 o idag är de då söndag, dvs skola i morron
-.- blää säger jag bara... har en engelska uppsats som jag 
måste skriva nu kom jag på. såå jag skriver mer om jag 
kommer på nått intressant att skriva om ;D Tjenixen

Kommentarer
Postat av: dendärErica

yeas:D

Jag har lixom inget liv, så jag måste ha nåt att läsa^^

Och böcker är tråkiga D: så jag satsar på bloggar ist (:

Haha! puss ;>

2009-01-11 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0