Min bby Erica

alltså förlåt om jag kanske vart lite jobbig på sistånde, miss u 2 much (säkert felstavat) :P
jag längtar tillbaka till 9:an då vi hittade på massa saker, jobbade på sommarn, tjuv rökte, festade, hittade roliga ställen 
som va hel knäppa, svullade och massa mer xP
jag borde inte anklaga dig till att du inte hör av dig, de gör du ju. 
har inte så mkt att säga, känner mig bara dum just nu...
Hoppas vi bara håller kontakten länge! du är typ min andra hälft <3


Förövrigt så sover Anders och själv kan jag inte sova, är inte alls trött.
men har inte så mkt annat att göra så får väl ta och bli lite trött, krypa ner hos älskling och försöka sova :P
Gonatt


Kommentarer
Postat av: Ericca

nää förlåt mig :<

Jag e dum, och jag är sämst på att höra av mig.

Jag saknar oxå 9:an, då var jag inte lika upptagen, och vi träffades varje dag D:

Du e inte dum, och du e min andra hälft (: <3

2009-01-28 @ 05:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0