Test

I tidningen stod de att vi går mer i skolan än va vuxna jobbar ... 
hmm de gillar jag inte, när men vafan har pluggar varje dag flera veckor i streck nu.
känns inte precis som man kommer nånsans -.-
pluggade FISK idag dvs tråkigt! och min katt va super gosig så jag gosade lite me honom
och sen bet han mig i kinden .. jo han gör faktiskt riktigt konsiga saker när han är
väldigt gosig :P aja kök i dag, kök i morron.. börjar tröttna lite lätt på de. men de är sista
gången vi lagar mat till gäster i morron för sen är de bara prov kvar *nervös*

Sitter och gör nått test på facebook..
Nä jag har inte så mkt annat att göra.

Fest på fredag. (: men har ingen aning om vad jag ska ha på mig :/
aja de blir nog bra de med saken.
bye

Kommentarer
Postat av: Ericca

Uppdatera din blogg oftare qinna!!:D

2009-02-08 @ 20:33:13
Postat av: Mattias

Om du reklamar för bloggen, skriv något nytt:)

2009-02-08 @ 21:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0