Småland

Skidresa i onsdas :) helt underbart kul
åkte först skidor sen snowboard (:
kanon kul (Y) SKa lätt försöka bli bättre på snowboard,
de va riktigt kul
de får 5 av 5 toast ;D

Har vart sjuk hela veckan och de va inte alls lika kul..
bara legat hemma och haft tråkigt

igår åkte jag bil i 5 timmar
och idag är de alla hjärtans dag och jag är inte med älskling.. :(
jag är i småland hos släkten för att farmor fyller 80 år :P
och vi ska ha hela astrid lindgrens värld för oss själva xP 
iofs är de ju stängt, men vi får vara där ändå.
Saknar min älskling.. de suger att jag inte får va med honom på alla hjärtans dag!!
och nu håller baterierna på datan helt ta slut så jag måste avsluta här
pusshej och ha de bra alla hjärtans dag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0