God must hate me

Haha brudfan vill att jag ska uppdatera min blogg mer :P
jo jag ska försöka bättra mig, men de händer inte så mkt i mitt liv så har inte
så värst mkt att skriva om och dessutom vet jag att de inte är mpnga som läser :P
jag har funderat på att uppdatera den hela helgen men har vart så jävla sjuk så har inte orkat.
Jo de va fest i fredas och allt va fixat.. och så blir jag sjuk natten innan fredag.. 39 graders feber
SUUUUUUUUUUUCK!
Jag behöver hjälp med min blogg!!!
den ser förjävlig ut och jag vet inte hur man gör alls. har jag ingen bilf elr nått för jag
fattar inte hur man får fram de. dessutom har typ alla sina profilbilder och arkiv och de
på vänster sida om bloggen, men inte jag, de ligger på höger sida, varför är min cp?
nämen allvarligt jag fattar ingenting och jag vill få den snyggare ;)

Tandläkaren i morron.. nope är fortfarande sjuk så ska vara hemma.
usch va tråkigt. seriöst finns ingen ting att göra.
ligger bara och svullar framför tvn och inget finns de att titta på :P



Kommentarer
Postat av: hon ja du vet

hehe, fin du e :)

BRA!!:D det där med uppdatering av bloggen.

Dåligt att du e sjuk :(

Jag kan hjälpa dig med bloggen nån gång:)

2009-02-08 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0