Barndoms minnen

Vad har du emot mig?
vi hade ju så otroligt mkt ihop. barndomsvänner betyder för mig.
och du bryter kontakten med mig för att jag böt klass?
Jag önskar verkligen att du ville prata med mig, att vi kunde ses som vänner
och prata om allt kul vi haft ihop. du är en super söt person
som är helt underbart kul och jag vet ju inte om de är så som jag tror, men de känns
som att du unviker att prata med mig, och de förstår jag inte varför.
 När vi va på gottland i 3:an kom du till och med jätte nära min pappa :P
ni vart ju verkligen bra kompisar, tillochmed så att jag vart svartsjuk ^^
jag tycker att de är synd att de är såhär. 
och när vi träffade markoolio full xD 

helt störda minnen med dig
hoppas vi kan börja prata och kanske umgås igen.


Kunde fått MVG på engelska provet idag om de inte vart ett omprov :(
så de va sjukt synd att de va de.
mamma har brudit på 3 rätters middag och nu ska vi få efterrätt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0