Tråkigt dedär med dålig komunikation

Idag hade vi matematik hela långa dagen. Grupparbete, och jag gjorde inte så mycket.. förlåt (A) Eller jo, lite i början och fixade lite figurer som vi skulle ha. Men de är inget gemfört med va Daniela och Sandra gjorde <3
Och idag har jag fått 2 uppgifter från skolan klara, hur skönt som helst. Men jag har mycket kvar :/ Trött vart jag iaf så snart ska jag sova. Och i morgon så är jag egentligen ledig.. eller inte? jag vet inte för dom är ganska JOBBIGA i mina skola.. Mina lärare som jag ska ha hela dagen i morgon är bort rest och sa åt oss att vara hemma och plugga på ett stort projekt vi har, jag alla gillade de för vi har mycket kvar och de är bara en vecka kvar tills de ska va klart. Men idag så kom engelska läraren Andreas in i matte salen med en massa friends folk och sa att vi måste vara i skolan kl 9 för att kolla på lucia tåg, fika och leka för att lära känna alla i skolan bättre... Jag menar HALLÅ?! Vi har gått med alla i ett halvår nu och vi känner dom flesta. Måste man älska alla nu? och hur tänker dom då om att vi har fått med varandra "utan att känna" varandra i ett halv år och NU ska vi känna varandra.
Ja en hel del från klassen protesterade iaf och sa att de måste vara hemma och plugga inkl jag. Och till svar fick vi att då blir de frånvaro, men då får de bli de för jag måste bli klar, och en ledig dag för att gå upp tidigt och sätta igår är helt perfekt, med den motivationen som vi får av de.
Åker jag till skolan så kommer jag inte hem förens kl halv 5 eftersom att jag bor ute i skogen och måste åka bil med mamma som slutar 4. Plus att hur kul är de att komma till skolan när de har sånt här och vi gluten allergiker inte ens får nått fika som de andra eftersom att de aldrig tänker på oss när de bakar... Nej jag blir så trött på de där så nu ska jag kolla på nått kul och sova sen. Gonatt, ha en god natt sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0