Panik och Redparty

Igår skrev jag ingenting, men jag har en anledning (A) De va panik! Jag har som helst ingen aning om vad jag skulle ha på mig på redparty, vi hade ingenstans att "förfesta" och jag började må illa så trodde att jag skulle blir sjuk. Jag slutade skolan kl 12 igår men va tvungen att vara i Norrtälje till 4 för att få en klänning av Carro som skulle låna. Men till min stora förvåning så va den inte som jag trodde att jag hade sett den, den va alldeles för stor så då messade jag mamma fort och frågade om hon kunde kom till älskling med en röd tubtopp som jag visste fanns där hemma nån stans. och hon va sjuk så hon orkade verkligen inte, men morfar skulle hämta mormor på jobbet som är precis vid älskling så min kära syster letade efter toppen och gav den till morfar som körde hit den och de va så snällt! love u :) Efter att ha ätit hos älskling och gjort mig i ordning så åkte jag med bussen till Norrtälje och mötte Isabelle och de andra gänget så gick vi till folkets hus. Alla hängde utanför, för att deras kompisar inte hade stämpel och inte hade betalat. De va några inne på dansgolvet men ingen man kände. JAG VILLE DANSA!! Men de va dålig musik och ingen ville dansa med mig, de ville hälare stå ute och frysa med dom andra. Träffade några gamla kompisar där och de va kul men de va hur mycket folk som helst som jag nästan aldrig sett och de är ovanligt i Norrtälje ^^ träffade bland annat saknade Sofie! Min barndomsvän som jag inte träffat på väldigt länge. Det vart en social kväll men inte den roligaste för jag ville verkligen dansa av mig lite :P Tänkte skriva när jag kom hem till älskling igår, vid 2 men jag va väldigt trött och seg så jag hann somna.

Det vart ibga roliga bilder, dels för att de inte vart nån "förfest"
och dels för att jag glömde kameran.
men tog lite egobilder när Isabelle, jag och Carro hade serious talking ^^
Och bilderna är tagna med mig gamla mobil.. som är lika med sämst
Jag ser lagom trött ur ;D
Det tråkigaste som finns är när man inte tar några
roliga kort när de väl händer nått :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0