Nu är de minus grader

Igår höll stan öppet till 22.00 så jag och älskling tog oss in kl 6 efter middagen för att leta lite julklappar. Kallt som fan va de, 16-17 grader minus :s Men de va mysigt! Älskling hittade massor av julklappar, jag hittade inte en enda! jag har lite smått panik eftersom att de inte är sådär jätte långt kvar till jul. Förhoppningsvis så kommer jag och Sandra iväg till sthlm och handlar lite.
Nu ska vi iaf gå och äta GOD mat och sen ska jag iväg till Svanberga för en filmkväll med tjejerna i svanberga ;D Kanske får hälsa på Elins hästar om jag har tur. De va så länge sen jag red eller ens klappade en häst. Saknar de så. Men nu är de lite smått bråttom. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0