Jag saknar dig

Kommer DU Ihåg allt vi har gjort under 3 års tid fastbundna i varandra och gjorde allt tillsammans, Hur vi vart vänner, våran sjuk humor, alla våra bus, dom 2 älskade uppesittar kvällarna med dreads och spirited away, sthlm varannan dag, sommar jobbet, "den hemlösa katten",  Den både hemska och underbara sommarskolan, Alla mysiga övernattningar hos din pappa, PARADISET, rök rutan med nickokickar, Den långa promenaden i snöstorm från mig till dig och sen glass, alla promenader till kryddan oavsett om de va regn, snö elr sol som alltid slutade på biblioteket med chips och läsk, alla dessa fårfärger, dom gånger vi sa att det är alltid vi och vi ska aldrig tappa kontakten som alla andra, Paniken i att inte ha cigg, allt vi har förlorat tillsammans och allt va vi har stöttat varandra.
Ja jag kan rabbla upp hur mycket som helst va minnet räcker till, och de är mycket. Men bäst av allt, vi är lika och ändå så olika, vi har vart med om de som inte många förstår, är de bara de som håller ihop oss idag? Det är många gånger jag behöver lätta mitt hjärta och även du ditt. Jag hoppas att vi håller vad vi lovade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0