En härlig helg kommer de bli!

I helgen blir de härligt! De blir förhoppningsvis en underbar helg. På fredag (I morgon) blir de redparty i folketshus! (Om jag kan ha klänningen jag ska låna eftersom att jag inte har nån röd klänning :/ ) Kan jag inte ha klänningen så blir de svårt, men de ska nog gå. Härligt gäng ska jag dit med också :D Alexandra, Matilda, Isabelle och Carro fina tjejer. Ska tamegfan försöka ta lite kort, men de brukar inte blir av.
Och på lördag ska jag och älskling gå på kina restaurang, låter de inte underbart. Vi har inte takit oss ut och ätit på restaurang tillsammans förut. Jag vet de låter konstigt med tanke på hur länge vi  har vart tillsammans, men vi är bara lata och beställer hem istället ;) Men nu ska de äntligen blir av och fan va mysigt de kommer bli. Då blir de nog bilder iaf :)
Men ikväll blir de stressigt, måste plocka fram skor som jag ska ta med till älskling för att prova tillsammans med klänningen eftersom att jag antagligen inte hinner hem på fredag efter skolan så får jag nog åka hem till älskling och prova klänning m.m. Så ska jag laga mat och kolla på "kniven mot strupen" i kväll för som filmar i norrtälje :P de kan finnas en liten chans att jag råkade gå förbi kameran då (A) Men dom tog säkert inte med de då xD
Nu måste jag göra tråkigt skol arbete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0