Shopping och ålandsbåten

Nu har jag inte bloggat på ett tag men har haft fullt upp med att soppa och bara vila ut vissa dagar, har vart oerhört seg, men inte bara jag har också tagit mig till sthlm och shoppat lite (men de vart inte mycket) Och igår åkte jag ålands båten med Älskling och Sandra :)
Äntligen långt hår igen!! <33 Men inte äkta :( Va tvungen att köpa lös-
hår i sthlm för jag  så trött på att ha kort hår, det tog ett tag att hitta
min färg men nr jag vl gjorde de så vart de bra :D
Bilder från ålandsbåten med sötnosarna :D
Här har vi precis hittat rummet med massa olika tv spel
och där fastnade vi ett tag
När Sandra satt och spelade så kom en lite kille bakom henne och sa nått,
vi hörde inte va han sa och sen gick han sen nr sandra ställde sig upp och
vände sig om så sprang han fort som fan och satte sig vid den hon just
suttit och spelar på :P Han ville alltså verkligen spela de som hon spelade xD
Sen gick vi ner till taxfree och köpte oss en varsin cider och pizzaslice
Och efter de gick vi ut på däck en stund
Tittut Sandra :D
Sen fick älskling lust att spela bort lite småpengar och hoppades på
en lite vinst, de vart inget, men de va kul ändå :)
Sen gick jag och älskling ut på bäck och njöt av en underbar solnedgång
på havet medans Sandra satt inne i båten och spelade på mobilen och
tråkade. Där missade hon nått :/
<3

Här sitter Sandra och ät tråkig <3



I taxfreen köpte vi en kortlek. Lite då och då satte vi oss på
olika ställen och spelade







Nu va de bara 10 minuter kvar tills vi va tillbaka i grisslehamn,
Och efter 4 timmars resa i en väldigt gungande båt så var man ganska trött



Kommentarer
Postat av: sandra

Charmiga bilder, du måste skicka dom och när vi åkte båt i snön till mig!

2009-12-30 @ 14:47:00
Postat av: Sara

Jag ska :D när du kommer hem från skitresan!!

2010-01-03 @ 18:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0