Tidigare idag?

Tidigare idag.. eller igår.. eller den 23:dje iallafall så sov älskling här eller från den 22:dra till den 23:dje :P Hur som helst så i morse bytte vi våra julklappar med varandra och öppnade dom för att han sen skulle åka hem och vi ville öppna dom tillsammans. Jag fick ett jätte fin lila-prickigt sett med sängkläder som va samma lila som på min fond vägg och 2 prydnads giraffer som passar temat i mitt rum och jag älskade allt :) Älskling fick en "gangster" hatt och ett halsband med plektrum på, som också verkade gå hem ;D
Det vart verkligen en ur usel bild, men de va för mörkt
och våran kamera pallar inte riktigt de :P
Se, han ser ju ganska nöjd ut iallafall :D
Så går de när man inte är beredd (A)
Efter julklappsöppningen så fick vi jätte tråkigt så vi spelade bilspel och sing star. Vi skulle spela sing star tillsammans men Anders gav upp efter 2 låtar och tyckte inte de va kul längre så jag fick spela själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0