En helmysig kväll

Igår vart de en jätte mysig kväll med tjejerna. Vi va hemma hos Elin och kollade på film. Elin bor en bit från bussen och jag och Sandra orkade inte gå så Elin och Moa kanske skulle hämta oss med hästen men de va för halt så de skulle hämta oss med en spark men när vi möter dom så kommer dom med en uppblåst gummi båt :P Då har Elin sagt att hon tycker att hon och Moa ska träna ben musklerna så de hade tänkt dra oss. De va hel mysigt att sitta och trängas i båten med Sandra och Vilma (Moas hund) och Elin hund springer galet bredvid. Men de verkade vara ganska jobbigt och vi va tyngre än va dom trodde ;D
Och dom bara kämpade <3
Medans vi gnällde över att de va kallt (A)
Sen vart de en liten vilopaus iaf
Ja hon är söt ;D
Och Moa vart så varm så jag fick låna Stora pälsmössan en stund :D
Och sen kom vi ju faktiskt fram till Elin också :P och kollade på
final destination 4 och klassikern sunes jul ;D
Och då vart de pusskalas!!!
och såklart så skulle Sandra retas
Jag gillar bilden som Sandra råkade ta när hon skulle
ta kort på Vilma xD Men den vart helt underbar
Synd att den vart suddig bara.
Underbart ;D
Fina Indra
Sen kom Elin lillebror hem..
... Och tog jätte fina bilder på Sandra (halva bilder)
Här har vi ett par trötta sötnosar
När vi tittat klart på filmerna, runt kl 1 så hämtade Moas mamma oss och skjutsade mig och Sandra hem till Sandra och Moa åkte hem. Då poppade Sandra poppkorn och så kollade vi på en film till.. elr en halv film vart de nog sen slocknade vi tillslut :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0