Jaga vildsvin

Igår jobbade jag till kl 9 på kvällen, de va lite synd eftersom att norgefolket va hemma hos oss, men sånt får man ta ibland. jag är bara så glad över att jag ens har ett jobb. vid kl 8 kom Erica och gjorde mig sällskap ssista timmen :) Sen stängde vi och jag åkte hem. Hemma så hade de redan ätit och spelar kubb. Dom hade med andra ord bara latat sig medans jag jobbade. så jag fick äta själv, men de va gott som tusan, pontus hade grillat (Y) 
  
Sen satt vi och drack, skrattade och pratade länge tills Anna, Lisa och vilde vill åka in till mobergs för att träffa några kompisar. Pontus, Henrik och Roger orkar inte så de stannar kvar och sitter med oss. Pontus gick iofs och la sig direkt när tjejerna åkte för han vart typ sur på vilde :/  De va iaf riktigt kul även fast dom åkte, men de hade ju vart roligare om de stannat. Vi satt och pratade om Rehab av nån konstig anledning och sofia undrade va de va "dagis för dumma vuxna" va henriks svar :P Sen började vi prata om Elsa och på sa henrik "Den lycka som Elsa ger mig är obeskrivlig" och de tycker jag va fint sagt. Efter nån timme ville Henrik ner till grustaget och "jaga vildsvin" Roger tog de nog inte så seriöst så vi satt kvar en stund till sen gick vi andra och la oss förutom henrik och roger som drar ner till grustaget för att "jaga vildsvin" stup fulla. Med sig har dom sterion, sen hoppar henrik i vattnet med kläderna på men han tycker att han är förståndig som går upp igen och tar av sig kläderna för att bada med. Sen ska de tillbaka hem igen och då har tjejerna kommit hem och försöker smuga på henrik och roger, och de gick tydigen bra sen blir lisa och anna islängda i våran pool.
Tillslut går de och lägger sig.
  
Tagen efter är alla mer än bakis och de va varmt som fan så vi drar ner till grustaget för att bada. De va jätte skönt i vattnet. och alla vaknar lixom till av de. sen drar vi hem igen och då måste dom börja åka hemåt, eftersom att de tar 8 timmar med bil och alla skulle jobba dan efter. Anna och Elsa stannar eftersom att anna ska tatuera sig i morron och åker hem på onsdag.
  
Idag Skulle egentligen mamma börja jobba eftersom semesterna är slut men både hon och sovia har fått maginfluensa. Inge vidare roligt. Hoppas att jag inte blir smittat, de är så hemskt att ha de, jag tycker synd om dom. 
Och isabelle har åkt till cypern, ville ju träffa henne innan hon åkte! Aja nu ska jag väcka min älskling för jag tycker inte att han ska sova mera ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0