En hel del

Hej nu va de hundra miljarder år sedean jag bloggade, så de blir lite smått och gott!
Älmstanatta den - Jag, Erica och ankan jobbade i gästhamnen och de va inte alls planerat att jag skulle till älmsta men dom skulle dit och då vart jag oxå sugen på att göra nått, när vi har slutat så åker jag hem för att äta och de andra åker i förväg sen så fort jag kommer in till älmsta träffar jag min pappa sitta och äta med sitt ex som jag aldrig hann träffa xP sen möter jag erica och några som jag inte minns just nu vilka de va. och vi går vidare, vi går ner till rasmus som bor 30 meter från där marknaden va och Erica springer iväg lite då och då sen när jag väl fick tag i henne släppte jag aldrig. vi gick runt hittade en konstig snubbe som va 20 och vart förälskad i ericas händer och tjatar om att hon är så söt ^^ så då hoppar jag fram och säger att hon är min tjej så han kan lägga av på en gång, men han ger sig inte, vi säger hejdå iaf och går vidare, då träffar jag jocke som är skuldig min älskling 500 spänn så jag stoppar honom och tar hans nya nummer, sen går vi vidare igen och erica tappar sin töjning :( kl halv 12 åkte jag och erica med sista bussen in till norrtälje som istort sätt alla som va på älmstanatta gjorde. sen åkte jag hem till älskling och mös <3

03/08- Skulle jag jobba igen och mamma och syster skulle in för att shoppa så jag följde med dom in för att slippa åka buss och vi går in på HM för jag tyckte att jag behövde en ny BH väl inne i provrummet så blir allt svart och tyst "va i helvete" så har ström-helvetet gått! de va gaaanska mörkt i provrummen så de va bara att ta på sig kläderna igen och gå ut tillsammans med alla andra som de skjutsade ut. utanför butiken märker vi att hela stan har slocknat xD men efter typ 10 minuter tänds de igen och jag köper de jag skulle ha och går vidare till hamnen för att jobba.
Senare fick jag ochså reda på att Anna, Henrik, Elsa, Pontus (christians kompis som han delade lägenhet med) Vilde (pontus tjej) Lisa (christians dåvarande tjej) och nån kille som oxå kännde christian skulle komma i helgen och att pontus,Vilde,Lisa och den okända snubben ska sova i min stuga, så jag är stuglös i helgen, jag får altagligen sova inne hos mormor och morfar. Dom ska komma hit för att gå till christians grav för de sankar homom och för att Lisa ska flytta till england och de tycker jag är jävligt sorgligt :(

05/08- Då va de gravsättning. Vi skulle gravsätta christians urna, de va bara jag, mormor, morfar, sofia och Anders (min morbror) som va med, resten klarade inte riktigt av att vara med, de ville inte, och jag förstår de, de va jätte jobbigt!! de va verkligen ett sista farväl, men begravningen va nog ändå värst. Vi stod där iaf länge efter att han hade sänkts ner i jorden och ingen kunde hålla tårarna inne. Nu är allt gjort och nu får han vila! Nu kommer jag nog ofta gå till graven.
Egentligen hade jag och mamma bestämt att hon, jag och sofia skulle gå på nya harry potter filmen men vi ska ta de i sthlm en annan dag istället. Så jag jobbade i gästhamnen med Erica och anknan iat och de va väldigt lugnt, nästan ingenting hände. Under dagen hade Ericas råtta rymt så jag bestämmde mig för att hjälpa henne att leta efter att vi slutat jobba och matila och alexandra skulle oxå hjälpa till men dom tycker att han är läskig så jag och erica skötte de, när vi hade letat och inte hittat skulle vi ta en paus, jag stannade kvar i rummet och gosade med leon och erica gick upp till dom andra en stund och så fort de vart tyst så hörde jag att nått kraffsade på någonting och jag tyckte att de kom från byrån så jag häntade erica och vi kollade och de va råttan som hade smitit inbakom en låda och lådan gick inte att ta bort så vi fick locka fram honom när han väl va framme fick vi inte tag på honom för han sprang vidare i rummet, under soffan, bakom sängen, tillslut fick vi tag i honom. och vi fick upp på balkongen och rökte och drack nån öl. körde öl spelet en stund och sen fick vi ner till ericas studsmatta på gården och satt där, pratade och srattade, efter ett tag behövde jag ladda mobilen, jag och Erica gick in för att göra de sen la vi oss i sängen och den va så himelskt skön så vi fastnade där en stund, vi låg och pratade en stund och sen gick vi ut till dom andra igen och då skulle alexandra dra och matilda skulle hem så jag och erica gick och la oss och pratade en timme till innan vi somnade. de va riktigt msyigt, jag har verkligen saknat dom alla tre <3

06/08- Idag gick vi upp och Erica duschade sen tog vi bussen till busstation för jag skulle hem, va tvungen att städa eftersom att de ska bo en mamma folk i min stuga i helgen. De har jag iaf gjort nu och nu ska jag duscha och åka till anders :) <3 Nu har han bara en dag kvar på jobbet av 4 veckor. Egentligen skulle han jobba en vecka till men med tanke på att han har fått rensa ogräs i 2 vdckor snart så förstår jag att han inte tar den sista vekcna. själv så tycker jag att man kan varijera lite när man delar ut arbetsuppgifter.

(hade skrivit helt fel på vildes namn, hon heter vilde och inte tuva. jag vettefan va jag fick tuva ifrån :S Vilde är så jävla fint så man glömmer bort de ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0