Girl power

Första skolan, helt okej, nä bara skojja, skit kul! jag vart så klad när jag träffade moa och sandra och vi skrattade nästan åt allting. Elin slarvade bort sina nycklar första dan, som tur va hade hon en väldigt spc nyckelring så nu vet hela HR vems nycklar de är om de försvinner igen. Ny klass, nästan bara tjejer. vi är 29 st, jag har nog aldirg gått i en så stor klass förut, typ 5 av dom är killar. vi slutade halv 11 iaf och i morron ska vi göra nån bild lek runt hela stan elr nått sånt. va ska gå 8½ km iaf, de är allt jag vet säkert. när jag slutade idag gick jag på stan med sandra och felicia en stund sen jobbade jag till 7. Hann inte äta frukost i morse, fick ingen lunch i skolan eftersom vi slutade så tidigt och middan vart vid halv 9 eftersom att jag jobbade. då va jag hungrig lite glass låg ju i magen förståss :P Nu är jag jätte trött, kommer somna på en gång Gonatt!

Elins nyckelring

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHHAHA varför är det så typiskt elin att slarva bort och skämma ut sig ? xD men fan vad kul det var ! hahah

2009-08-20 @ 22:51:58
Postat av: Anonym

Vi måste prata/röka...jag behöver dig nu sara!!!!

:( / din bästa vän(A) <33<3

2009-08-23 @ 18:07:03
Postat av: Sara

AHH DE LÅTER ALLVARLIGT! vem? <33

2009-08-31 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0