Sthlm

De vart inget uppdaterande i går för jag kom hem 10 och va helt slut så jag gick och la mig direkt efter att jag ätit "middag"
De vart inga skor igår eftersom att de jag ville ha va slut och dom skulle få in nya om 2 veckor. Men de vart en hel del annat, förföra året va jag och Erica i sthlm och shopade nästan varenda dag efter jobbet och då hittade vi dröm inrednings affären! In och finn heter den och är helt underbar på design och inredning, jag bara älskar den och handlade riktigt mkt igår, och de bästa är att de är så billigt! tyvärr har dom ingen hemsida där man kan beställa saker utan bara där man kan se öppettider. Där köpte jag iaf jätte mkt och jag älskar alltihop.
  • 3 små tavlor (15 kr styck)
  • En ram som de står LOVE i och i bokstäverna har man bilder (25 kr)
  • En ram som man sätter in 4 olika bilder i och över bilderna står de FRIENDS väldigt fint (15 kr)
  • En jätte fin anteckningsbok som papprerna är ihop SNÖRADE i och har tjocka fina blad (15 kr)
  • En dekorations elefant (69 kr)
  • En filt (59 kr)
  • En långarmad tröja från gina (149 kr)
  • En stickad tröja från gina (149 kr)
  • Ett halsband med ett piece märke på från punktshop (69 kr)
  • Ett armband från punktshop till Anders (49 kr)
  • 2 dekorations kameler från berry (14.50 kr styck) på rea
  • Ett vitt långt linne från Jc (39 kr) på rea
  • Ett doftljus från mique (59 kr)
  • 4 ice shot glasses former från mique (49 kr)
Sen åkte vi hem med kvart över 7 bussen från sthlm och jag va inte hemma förän 10. Idag ska jag och älskling sätta upp alla tavlor, doftljuset har jag redan tänt och de luktar himmelsk i mitt rum :)
   
Juste ja, vi gick ju till en jätte rolig affär som har jätte gamla kläder, 
stora klänningar och roliga dräkter, den heter beyond rento. 
Dit har vi gått 2 gånger och den här gången provade jag
 en jätte söt prinsess klänning.


Idag skulle egenltigen jag, älskling, sandra och alex dra ut nånstan och göra upp en eld
men med tanke på att regner står som spön i backen så va de nog ingen som va spc
taggad förutom jag men när jag fick reda på att jag hade moppekurs iadg så skulle vi inte
kunnat börja föräns kl 10 så de vart inget, de får blir en annan dag när de blir bättre väder.
Idag va de dessutom sista moppekursen nu är de bara prov och uppkörning kvar.
I morron ska jag jobba med Erica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0