27/08-09

Att de ska vara så svårt att börja laga min (och alla andra glutenalärgikers mat) samtidigt som de andras? idag va jag riktigt hungrig och fick sitta och vänta på maten jätte länge, samtidigt som alla mina vänner sitter och äter och är istortsätt klara när jag får min mat och då sitter de ju och väntar på mig. jag tycker inte att de ska behöva vara så i en skola, spc inte i en hotell och restaurang skola. Då vart jag på riktigt dåligt humör iaf. jag har vart ganska lätt retad idag och dedär steg mig åt huvudet och typ gjorde mig sur nästan hela dan :/
Nog om de nu, lite skojj vart de iaf, sista timmen på lektionen skulle vi gå en promenad eftersom va hade haft turism heela dan, d.v.s ca 5 timmar. då tog jag fram kameran som jag lånat av älskling och filmade lite. men batterrierna va nästan slut så de vart bara 3 klipp. skulle vilja lägga upp dom här men vet inte hur man gör riktigt, kanske löser de sen men idag orkar jag inte, jag älskar att filma och bli filmad, de är ett så roligt minne lixom, bilder är oxå kul. Men att filma blir så mkt mer, man får med exakt hur alla va då och då, så kan man kolla på de om några år elr i morron :D påtal om bilder och filmer så ska jag snart skriva ut en hel del bilder, sådär när man skriver ut från digitalt till vanligt, vill sätta upp massa bilder på väggen :)
  
Sen va jag, sandra och elin bara tvugna att ta lite kort :)

Efter skolan åkte jag hem till älskling för att hämta moppen. För att sen åka hem och laga mat :)

Bara för att älskling larvar sig <3

Nu åkte mamma och sofia ner till christians grav, jag orkade inte förlja med idag,
de va inte länge sen jag va där sist, tycker mest om att vara där själv. när dom kommer
hem ska vi spela kort ^^
Imorron har vi massage lektion i 3 timmar, de kommer blir jätte kul
och härligt eftersom att vi får massage oxå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0