Shopaholic

Igår bestämde sig jag och älskling för att grilla, så vi åkte in till norrtälje och köpte engångsgrill,korv,cider,chips m.m sen gick vi upp till en höjd där man såg nästan hela finsta och satte igång att grilla. De va jätte gott och mysigt, men smarta som vi är så glömde vi ta med vatten att släcka grillen med som tur va så va anders kissnödig så han fick kissa på grillen så den slocknade :P vid 10 vart de kallt och vi va klara så vi fick hem för att kolla på en film och äta upp chipsen. De vart Rat race och sen sova.
   
  
Idag åkte vi hem till mig kl halv 12 för att rasta hundarna och sen har vi bara tigit de lugnt tills jag satte mig vid datan och vart helt tog suger på att köpa nått så jag gick in på Hm's hemsida och hittade ett par söta skor som jag ville ha och ta de i "varukorgen" sen vart de lite mer än så, de vart en väska, en sjal, ett par örhängen och tre par trosor :) de vart 2 dagslöner :/ men sånt får jag leva med när jag blir såhär shopgalen ska nog köpa en tröja från gina för 200 oxå när jag betalat de från HM. men såklart såva skorna i min storlek slut, precis sm vanligt så de kommer inte föräns v.35
Imorron börjar jag jobba 9 och jag förstår egentligen inte varför jag sitter uppe så sent när jag ska upp så tidigt, kanske för att älskling är här. imorron ska jag iaf jobba i 12 timmar tror jag för erica jobbar efter mig och jag vill va med henne oxå :D Nu ska jag och älskling kolla på "och så kom polly" och äta chips <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0