Lillasyster flyttar hemifrån

Japp, min lillasyster på 12 år säker ifrån och har blivit jätte konstig. tidigare ville hon inte äns sova hos sin pappa efter att mamma och han skildes men nu, i går så bestämde hon sig för att flytta till honom. hos oss vill hon inte bo längre och mamma är helt knäckt. Jag tror inte att hon är så jätte seriös, hon kommer kanske, förhoppningsvis ändra sig. Förövrigt har hon borjat trottsa nästan allt och alla. hon skriker och gapar och gör allt för att vara irriterande. absolut så förstår jag ju att de är nån slags trottsålder, men de har hon typ inte haft nån gång förut. Jag kommer sakna att inte ha någon att bråka med, någon att irritera. Nu förstår jag iaf hur min pappa känner sig, eftersom att jag inte bor där borde han ha vart lika knäckt som mamma är nu, fast kanske ändå inte eftersom att de alltid har varit så. jag har aldrig bott där, bara nångång sådär nån helge men de va länge sen, de är svårt att färklara varför jag inte bor där eftersom att jag inte vet de själv. jo jag kanske vet på ett ungefär, pappa är ganska barnslig och ska tjaffsa om småsaker, har vi diskussioner så blir han lika gammal som jag, 17 och iställer för att försöka förstå och vara vuxen ska han komma med motargument. En gång glömde han min födelsedag :P Och ibland känns de inte som att jag känner honom eftersom jag nästan aldrig va med honom när jag va liten. Men nog om skitsnack, jag älskar min pappa och saknar honom ofta. Vi ska nog försöka ses oftare. Hoppas bara att syster ångrar sig och inte flyttar för jag behöver nån att bråka med ;)
Nu har jag idrott så måste gå . tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0