Jordgubbar med choklad!

 

Igår va de voice 09, de hade jag helt glömt bort men sandra påminnde
 mig genom att fråga om jag skulle hänge med henne dit. 
Klart att jag skulle följa med, älskar ju voice :)
 Men såklart så kunde jag inte.
 de va synd, för de hade vart väldigt roligt.
Påväg hem från jobbet kilade jag förbi kryddan och köpte 
jordbubbar och choklad för att mysa med anders senare på kvällen.
 Hade faktiskt inte testat smälta choklad och doppa jordgubbar
 i förut men de va riktigt gott så vi gjorde de idag igen :D
Idag har jag oxå jobbat och i morron ska jag och Erica
ta oss en sväng till sthlm, jag ska troligtvis köpa skor.
Uppdaterar förhoppningsvis imorron kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0