Helg och måndag

Oj, jag vet inte vart jag ska börja, elr jo de vet jag,  jag börjar såklart med de första. och de va i fredags, Anders, jag, sandra och alex tänkte ut och grilla och dricka gott, de vart av men de vart ingen grillning eftersom att de regnade men vi va ute ändå för de va lagom regn och jätte mysigt, ja de ve riktigt lyckat, förutom att de regnade för man vart lite smått blöt och kall men de gick fort över. Vid 2 drog alex hem och jag, älskling och sandra gick och la oss, jag och sandra sov i tält eftersom att älsklings rum är så litet ^^ vi låg uppe och pratade till 4 medans älskling låg inne och sov sött :) sen somnade vi med, kl 5 vaknar jag av att jag fryser som satan och täcket är blött av all fukt från tältväggen, så jag kollar om sandra sover, japp de gjorde hon och så försöker jag sova, men de går INTE, så jag övervägen att gå in till anders och smsar sandra att hon ska smsa såfort hon vaknar så ska jag komma ut, men hon vaknar inte föräns 10.. trodde jag, hon hade vaknat en gång tidigare, men tvingat sig själv att somna om :P kl 10 kommer hon iaf in och vi äter frukost sen åker hon hem för att göra sig iordning och dra vidare på 40års fest, själv fattar jag inte hur hon orkade. ÄLskling och jag va helt slut och sega hela dagen, Marcus skulle ha födelsedagsfest i kärleksudden och va hade fört tänkt dra dit och gratulera men jag va alldeles för seg, jag är nog en sån som inte orkar festa 2 dagar i rad. SÅ jag stannade hemma i sängen med älskling och tog de bara lugnt och de va helt underbart. 
  
Söndagen vart lika lugn den, skulle egentligen åka till täby för att köpa ett par skor som jag är kär i men vi va alldeles för sega för de så vi stannade hemma och slappade och beställde pizza <3

I söndags fick jag oxå veta att min kusin har har kommit kl 3 på natten mellan lördag och söndag,eftersom att  min morbror och han tjej är på BB så får deras andra barn, roddan vara hemma hos oss, eftersom att han är alldeles för liten för att vara där. Ja så jag har fått en till kusin och jag vart jätte glad när jag fick veta de, hon heter Kira, något som inte alls va lika kul de va att hon är inte helt frisk. De blöder i hennes lugnor och hon andas inte själv, De ser riktigt illa ut, och idag fick jag höra att de har blivit vätte. När roddan föddes va han inte heller frisk, han hade vettska i lungorna och va oxå väldigt sjuk ett tag men han klarade sig och vart frisk och nu är han precisi som vilken 2 åring som helst, fast mkt gladare. Så de finns ett hopp om att de ska gå lika bra för Kira. <3

Idag va de servering i skolan för första gången den här terminen och de va tallriksservering. De va väldigt nervöst innan de kom gäster, men allt flöt på, de som va tråkigt va de att de kom typ inga alls, maud (våran lärare i servering) sa att de brukar vara lugnt på måndagar, men de va inte lugnt, de va nästan dött. jag fick en gäst på hela dan och de va 3 till som fick 2 gäster var. så vi hade inte mkt att göra, vi hängde i baren och drack te och kaffe, efter de hade vi massage, lika kul som förra gången :)
 
Efter skolan gick jag, sandra och moa gick till mcdonalds och åt för sen skulle jag gå och göra prov och uppkörning för moppe förarbevis och jag skulle inte hinna åka hem och äta innan. Alla rätt på provet och efter körningen så sa han att allt gick jätte bra. hehe "du är cool" sa han oxå :D så då va de klart, i veckan ska jag få förarbeviset, då är de bara att dra ut på vägarna.
I morron ska jag och sandra åka in till sthlm, hon ska kolla percing och jag ska leta efter dedär skorna som jag är kär i :P Nu är jag jätte trött, tänkte kolla på en film, sen sova. I morron är de oxå servering igen, hoppas de kommer fler gäster. Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0