Besviken

Varför är du inte här när jag behöver dig? Varför dyker du aldrig upp och tröstar mig?
Ska jag ta de som ett svek? Ibland känner jag mig faktiskt sviken, för jag vet att du kan. Är de bara jag som inte känner de?
Du skulle förstå mig, jag vet de. och jag saknar dig mer än nått annat. helt sjukt vad du fattas oss.
De är klart att jag har vänner som förstår mig, men jag skulle behöva dig som min familj. min älskade morbror som kan allt!

Jag kommer att bli tom och ensam, och de kommer du med. men de går över.
För så som de är nu funkar de inte. jag är ledsen, men vi har försökt och vi har lovat, men inget hållt.
jag behöver tid för mig själv, vara mig själv, vara med mina vänner som jag faktiskt oxå behöver.
och jag behöver tid för min familj. jag vill kunna skratta med dig som första gången.
men nu är de som de är, och jag behöver mig själv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig

2009-04-26 @ 21:37:41
Postat av: .

Jag saknar dig

2009-04-26 @ 21:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0